+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel EROPLÁN Superior Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 404 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 1.10.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Strava

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.10.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Na recepci velmi milá a ochotná recepční. Vše co bylo dojednané bylo dodrženo a v pořádku.

  • Při větrání dost velký rachot z cesty, ale to se nedá ovlivnit vzhledem k tomu kde hotel stojí. Ti co měli pokoje opačně měli tišeji.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Pavel

dospělý pár, 17.8.2022

Bohumín Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úplně nejlepší byla v hotelu gastronomie. Výborně, chutně tady vaří. Velke porce. Ale taky personál hotelu ochotný a vstřícný. Čistota a výzdoba(květiny) hotelu na vysoké úrovni hodné názvu a počtu hvězdiček. Naprosto spokojen.

  • Nic. Všechno v pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborná komunikace, pěkný čistý pokoj, dostatek úložného prostoru, velký výběr na snídani. Byli jsme s pobytem spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • vše bezvadné a usměvavý personál k tomu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavlina Hromkova

skupina přátel, 6.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milan Fikar

dospělý pár, 4.8.2022

Bukovinka Česká republika

  • Celkové hodnocení
67 %
  • Sejf na pokoji ok, odpovídá 4 hvězdám.

  • Když už chtějí mít 4 hvězdy, tak by v koupelně muselo být umyvadlo standardní velikosti. To, že wellness centrum je zavřené, se hosté dozvědí až v recepci, při rezervaci o tom není zmínka. Izolace dveří by si zasloužila vylepšení, aby nás v 6 ráno nebudil štěkot psa běhajícího po chodbě. Možná by šéf mohl vyjet kamkoli do Rakouska nebo Německa a podívat se, jak má vypadat snídaně v hotelu za 100 EUR na noc, ani nemusí mít 4 hvězdy. Kávovar Franke vypadal hezky, ale neškodila by mu údržba. Vyrobí pokaždě jiný objem kávy. Dám-li na stůl marmeládu v nádobě se lžicí, tak bych mohl přidat malé misečky. Jistě, drobnosti, ale za stejné peníze je v Rakousku nebo Německu nezažijete. Venku je také obvyklé, že při rezervaci vidím všechny poplatky. Tady se o městském poplatku dozvíte až na recepci, takže místo 2390,- je to 2490,-.. Ale tohle je možná problém rezervačního systému hotel.cz.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 30.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 30.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 28.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jan Štefek

dospělý pár, 27.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana

dospělý pár, 17.7.2022

Teplice Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hotel je velice pěkný, upravený

  • Je mi líto, že některé věci musím hodnotit záporně, ale překvapilo mě, že při pobytu delším jak 3 dny, nám nebyly vyměněny ručníky. Nebyl vynesen odpadkový koš. Dál mi vadilo ačkoliv jsem nekuřák, jak nedůstojné je, když kuřáci postávají před budovou hotelu a kouří. Asi by se měl pan majitel poučit i v zahraničí, kde i pro kuřáky je vytvořené důstojné místo. Hotel má krásnou velkou terasu, která je v letních měsících téměř celá zasklená a proto se nedá využít, jako každá jiná terasa u jiných hotelů. U tak pěkného hotelu čtvrté kategorie si myslím, že tyto nedostatky by se lehce odstranily. Ale působí to na mne jako pohodlnost vedení hotelu. Ještě bych měla připomínku k informacím na recepci. Absolutně žádné informace pro hosty hotelu. Nevím jestli mé připomínky budou uveřejněny.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

rodina s malými dětmi, 14.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Milý personál, dobrá kuchyně až na studený bufet ráno při snídani

  • Rušil nás hluk z kuchyně (brzy ráno, pozdě večer), studený bufet při snídani, nebylo v provozu wellnes ( prý nebude k dispozici po celé prázdniny)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 13.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • V pořádku

  • Schody do 1 patra

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 11.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 10.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10